“La Sarda Rivoluzione e i suoi protagonisti. Il lavoro di Adriana Valenti Sabouret".
Tra le iniziative organizzate per celebrare Sa Die de Sa Sardigna, ANS ha quest’anno il piacere di accompagnare Adriana Valenti Sabouret in un ciclo di presentazioni in quattro date sarde: Nuoro, Santu Lussurgiu, Aritzo e Carbonia.
L’autrice incontrerà i lettori e racconterà il suo lavoro, incentrato sul tema dei rivoluzionari sardi esuli in Francia, da anni fulcro delle sue ricerche. Dialogheranno con lei intellettuali e studiosi sardi, insieme ricostruiranno il quadro storico della Sarda Rivolutzione e condivideranno spunti e riflessioni. Sarà inoltre possibile acquistare i libri che verranno presentati grazie al sostegno delle librerie locali che saranno presenti durante l’evento.
L'incontro si farà, in collaborazione con l'Associazione Santu Predu, saranno presenti Adriana Valenti Sabouret e Omar Onnis.
“Sa Sarda Rivolutzione e is protagonistas suos. Su traballu de Adriana Valenti Sabouret”.
Tra sos eventos cuncordados pro afestare Sa Die de Sa Sardigna, ANS ocannu tenet su praghere de acumpangiare a Adriana Valenti Sabouret in una sèrie de presentadas in bator biddas e tzitades sardas: Nùgoro, Santu Lussurzu, Aritzo e Carbònia.
S’autora at a atobiare a sos letores e at a contare su traballu suo, chi tenet a fundamentu su tema de sos rivolutzionàrios sardos disterrados in Frantza, tema chi dae annos est tzentru de sa chirca sua. Ant a arresonare cun issa intelletuales e istudiosos sardos, e paris ant a fàghere unu cuadru istòricu de sa Sarda Rivolutzione e ant a cumpartzire ideas e meledos. At a fàghere fintzas a comporare sos libros de s’iscritora presentados gràtzias a s’agiudu de is librerias locales chi ant a èssere presentes in s’ora de s’eventu.
In Nùgoro s'atòbiu s'at a fàghere, in collaboratzione cun s'Assòtziu Santu Predu, in su Spazio Ilisso martis su 22/04! Ant a èssere presentes Adriana Valenti Sabouret e Omar Onnis."